Tuesday, March 13, 2012

aktiviti TICHA ari nie ...

ermmm, cantek tak gambar nie? dalam byk2 gambar .. yg nie yg paling aku suker tau ... best jugak ader D 90 nie .. meriah rasa hidup nie .. boleh rakam semua aksi manja TICHA ... kadang2, kiter ingat kiter leh ingat semua perkara tapi sebenarnye TIDAK ... klu kiter rakamkan saat2 manis tue, kiter boleh mengingati perkara tue ... ermmmm, suker nyer ... kekawan semua, klu laa berminat atau memang berhajat nak beli kamera DSLR ... teruskan minat anda tue ... yang pasti nyer anda xkan merasa KESAL! PERCAYALAH ...

nie aktiviti lepas PENAT bermain ... aktiviti wajib!

persis seorang model x? ekekeke


lagi2 gambar TICHA si Chumel saya ....
snap nie buat sy terpegun ...                                                  
sy nampak TICHA chumel ....

menonton lah kunon nie ....

muker mcm tak bersalah kan ...
padahal dier daa rosakkan laci UMMI

sesungguh nyer sy teramat bersyukur di kurniakan REZEKI yg amat BERHARGA nie ... Ya ALLAH, aku bermohon kepadaMU, ampunkanlah dosa-dosa ku, suamiku, anakku, keluargaku, umat muslimin muslimat ...




test test test D90 ...

Salam ...


hehehe, awal bulan nie, (Mac 2012) aku dapat belli satu kamera Nikon D90 dari seorang teman. huhuhu. xsia-sia aku menabung sehingga mampu memiliki kamera impian aku walaupun bukan ori dari Kedai tapi aku puah hati! Timas Kaseh En. Fauzan ... memberi peluang tuk sy memiliki kamera impian nie ... klu nak tgk ruper jenis Nikon D 90 nie, haaaa cam nielah ruper nyer .....


  pandangan dari depan D90



   nie pulak pandangan dari belakang ler D90


 Dan nie pula pandangan dari atas D90 ....

ermmmm, hepy sgt2 biler dapat D90 nie ... 24 jam aku asyik snap ajerk ... aku bukan lah terre sgt tapi aku yakin dan pasti, klu belajar sendiri2 sket2 lama2 pandailah aku mgunakan D90 nie ...
klu still xpandai2 jugak, aku xkesahlah! janji aku dapat memiliki D 90 nie ...
 huhuhuhuhu sesuai dengan kemampuan aku ler ....
nie  citer bab baru beli jeee ...


blum aku cerita tang tang tang keghairahan aku menggunakan D 90 ..
hehehe, nak tgk hasil pertama? boley boley boley ... tgk ler gambar2 kat bawah nie ....                                   erggg, ok la tue kan?


hehehe TICHA baru beli kasut


Assalamualaikum ... Hari nie CikLaa ada laa gosip2 di opis. Pasal apa? Pasal nak awek muda. Hehehe. Ada seorang Boss tue, dia ada bagi...