Monday, April 22, 2013

Baju Raya ... Daa tempah ke belum?

 
jeng jeng jeng ....

Daa tempah baju raya kew semua? Ummi belum lagi laaaa. tp 
design2 baju daa cari cuma Ummi takutttttttttttt berat x turun!
huhuhu. sedey nie ... Design baju bkn maen cantik lagi kan?

Putih berseri-seri kan kan kan 
Cantik x? Ummi sukew sangat baju nie ... potongan dier memikat hati laa. Tp masalah nyer skrang Ummi tgh pegnant! Berat badan terkini 83 KG. Tak tau laa berat badan nie turun kew tak ... huhuhu. Hajat di hati Ummi nk buat baju raya tahun ni. hehehe tp Ummi cam takut xsesuai plak .. klu berat badan turun ok jugak tuh ... tp klu daa kembang? cam ne eh? mau nyer Ummi macam pembalut nangka kan kan kan ... Oh! tidak!

adew beberapa gambar lagi yang buat Ummi sukew n hajat nk buat baju raya ... nie cantik pada pandangan mata Ummi jew ... hehehe. Mata kekawan sekalian, Ummi xtau laaa. Harap2 berkenan jugak laaa. hehehe

Simple kan? tp warna nyer yang buat Ummi tertarik ..


Yang nie plak, cantik sangat rasa nyer .. 
entah sesuai ke tak dgn Ummi yg sudah nk adew anak 3 nie ... 
ke sesuai tuk anak dara jew? huhuhu

Apa-apa pun, Ummi rasa Ummi daa tau yang mana daa berkenan kat hati Ummi nie ... cuma Ummi harap Ummi mampu menurunkan berat badan nie seperti sedia kala .. Baju kat dalam almari tuh pun semua nyer saiz ngam-ngam badan ... Adew x sapa2 yang adew petua tuk kuruskan badan semasa dalam pantang?

hehehe, andai adew yang ingin bg tips, dipersilakan tau ..
k laa iyer ... Ummi Cau Cin Cau dulu..
Sekian, 

Muah!
 
Post a Comment

Assalamualaikum ... Hari nie CikLaa ada laa gosip2 di opis. Pasal apa? Pasal nak awek muda. Hehehe. Ada seorang Boss tue, dia ada bagi...