Tuesday, July 30, 2013

Pemenang peraduan Twins ...

 

Alhamdulillah .. daa tamat daa peraduan yang Ummi buat minggu lepas ... hehehe. Terima kasihlah kepada kawan2 yang sudi masuk peraduan yang tak seberapa Ummi nie ... tak sangka iyer ramai jugak yang cuba masuk peraduan nie. Terima kasihlah atas sokongan anda semua ...

Errmm, ramai yang mengeluh susah jugak nak bezakan twins Ummi nie.. ekekeke. Untuk makluman semua, bukan korang jew yang susah nak cam, Ummi sendiri pin kadang2 tertukar jugak. Ummi kena tenung lama2 baby twins nie, baru tau mana adik or abg. Tapi kalau twins nangis, laju jer Ummi cam. hahaha. Suara dan nada twins nie lain sket. C abg, klu menangis, mendayu-dayu ... klu C adek menangis, Ummi tengah buat susu pun boley tersilap berapa skop tau! suara dia ... Nyaring ...... hahaha. Macam suara Ummi jugak lahhhh (sapa yg kenai Ummi kan)

Sebenarnya kan, tak adew sorang pun yang dapat jawab semua betul. Hanya seorang sahaja yang dapat jawab paling hampir - 5 betul 1 salah ... Walau pun Ummi kata kalau dapat jawab semua betul baru dapat hadiah kan, tapi Ummi daa buat keputusan yang mana dapat jawab paling hampir dan dia jawab cepat, dialah yang akan jadi pemenang ... hehehe tahniah tahniah tahniah ... ermmm, sebelum Ummi bagi tau sapa pemenang nyer kan, Ummi nak kasi tau apa hadiah yang Ummi nak kasi nih ... Hadiahnya ialah
..... Taaaaaa Daaaaaaaaaaaa!


RM 100 




RM 100 ... itulah hadiah nyer ... SEKEPING jew tau! hehehe. Best tak hadiah nie? Boley laa kan buat top up raya nanti. rezeki pemenang .... Errrmm, selepas umum hadiah, mestilah umum pemenang plak kan ...  pemenang nyer ... jeng jeng jeng (hehehe nak buat usupen plak!) Taaa Daaaaaaaaa..... Elie Suhaili Abdullah. Kepada yang tak memang tuh .. Xadew rezeki kan. Tapikan Ummi tetap nak ucap TAHNIAH dan TERIMA KASIH BANYAK pada semua yang sudi menyertai peraduan nie. ^-^... Kalau adew peraduan lagi, jangan segan2 nak mencuba plak iyer ... jangan mudah berputus asas tau! manalah tahu, hadiah lagi LUMAYAN. hehehe. Di samping nie jua Ummi nak mohon pada semua, doakanlah semoga Ummi dan keluarga sihat walafiat dan d bawah rahmat Allah selalu ...  Amin ...

Errr ... sebelum Ummi chou chin chou nie ... Ummi akan hubungi pemenang melalui PM FB tau ... errr, Jawapan ader kat bawah nie ... semak2 laa iyer ...

Gambar 1 :
Kiri : Abg, Irsyad Khalid &
Kanan : Adik, Irhfan Khalish


Gambar 2 :
Kiri : Adik, Irhfan Khalish &
Kanan : Abg, Irsyad Khalid

Gambar 3:
Kiri : Abg, Irsyad Khalid &
Kanan : Adik, Irhfan Khalish

Gambar 4 : 
Kiri : Abg, Irsyad Khalid &
Kanan : Adik, Irhfan Khalish

 Gambar 5 : 

Kiri : Abg, Irsyad Khalid &
Kanan : Adik, Irhfan Khalish
Gambar 6 :
Kiri : Abg, Irsyad Khalid &
Kanan : Adik, Irhfan Khalish


 Sekali lagi tahniah buat pemenang ..

K laaa chou chin chou ...

Salam Ramadhan,





Post a Comment

Assalamualaikum ... Hari nie CikLaa ada laa gosip2 di opis. Pasal apa? Pasal nak awek muda. Hehehe. Ada seorang Boss tue, dia ada bagi...