Wednesday, October 2, 2013

Giler Cadar ...



 
Hai ... pagi yg indah .. sesudah sarapan dengan chinch perisa cokelat Shaklee + susu penuh cream, ermmm lazatnya ... sampai skrg, daa tengahari belum ada tanda2 nk makan ... ekekeke... cpt daaa kurus klu hari2 mcm nie ...

Err ... hari nie Ummi nak berkongsi satu pengalaman tentang CADAR ... hehehe. Pelik kan bunyi tajuk Ummi nie ... Betul tau Ummi memang Giler Cadar ... Ummi suke kalau ada cadar baru, cantik, kemas terletak jew kat katil ... xadew nak senget benget nie ... warna cadar yang menarik pun boleh buat bilik tidur kita sentiasa baru ... macam tido kat hotel plak rasanyakan ... Dolu2, bile jew daa boring Ummi akan p kedai cari cadar baru. Bukan nak berlagak nie tau, biler ajer Ummi nak beli mesti nak yang mahal2. bukan apa kalu yang murah2, cadar tuh nipis n terasa panas. Xbest nak tdo. Warnanya pun pudar jew ... xmenarik langsung ... huhuhu

Selama nie Ummi terpikat dengan cadar Aussino jew ... memang beli kat sinih laaa. Ade ahli dapatlah diskaun sket yg mahal2 tuh ... Cadar Aussino nie cantik, nampak moden n warna xpudar ... Ummi memang sanggup simpan duit semata2 nak beli yang mahal2 nie ... huhuhu. Sehinggalah satu hari tuh Ummi dok sebuk laa layan FB. Adalah member Ummi nie jual cadar patchwork kat FB dier ... Ummi dok tilik2 cadar tuh .. ermm, cantik jugak warna nie ... teringat kat bilik bawah tuh (bilik tetamu) cadar daa usang daaa... so, Ummi beli laa dgn member nie ... Ummi beli 2 skali. hehehe. Kan daa kata kan Ummi nie giler cadar... Selang 3 hari dapatlah set cadar yang Ummi nak tuh ... Cantik nyer .... Ummi pun terus pasang kat katil ... hasilnye cam gambar kat bawah nie ...

cantik kan? terletak jew .. xade nak renyuk2
Itulah cadar nyer ... yyang satu lagi Ummi xambek gambarnyer ... nanti2 lah Ummi upload lagi .. Selepas jew pakai 3 hari Ummi basuhlah cadar nie ... ada baby kecik kenalah Ummi rajin tukar2. Kalau dulu seminggu sekali Ummi pasti tukar cadar ... Masa basuh cadar ni Ummi ada terfikir sesuatu .. Cadar nir blah belakang pun cantik ... So, apa lagi biler daa kering Ummi terus pasangkan kat katil... try try je laaa kn .. mana tau menarik tertarik n dbom! Hasilnya .... taaaaa daaaaaaa ...


semangat nak tangkap gambar .. Ummi lupa nak kemas2 kan sket


Haaaa itulah hasilnya ... nampak macam tak kemas sangat sebab Ummi tak pasang betul2 ... hehehe. Lepas pasangkan cadar nie ... hati Ummi gembira sangat sebab beli satu cadar ummpama beli 2 cadar .. Memang jimat dan Ummi leh tukar selalu ... Model kat atas katil tu pun suker goleks2 goleks ... hehehe

Nnti simpan duit nak beli lagi laa ... bkn promote tau ...
sapa nak? jom order sama2 dgn Ummi
terus sampai rumah tau .. RM?
PM Ummi .. Berbaloi ...
   

Post a Comment

Assalamualaikum ... Hari nie CikLaa ada laa gosip2 di opis. Pasal apa? Pasal nak awek muda. Hehehe. Ada seorang Boss tue, dia ada bagi...