Friday, November 14, 2014

Rahsia kulit muda saya ...

Apa khabar? sihat? Segar? Anggun? Ummi rasa semua orang mahu tampil seperti itu kan? Lebey2 lagi biler daa kawen. Hati nie kadang2 nak jugak kelihatan cam anak dara dulu kan? hehehe. Ummi tau laa rupa paras yang elok dan segar mampu memberi keyakinan pada diri seseorang untuk tampil dengan imej yang bertenaga. 

Bagi kiter nie, kecantikan adalah aset yang paling utamakan biler berdepan dengan semua orang. Barulah kita rasa lebey bertenaga dan berkeyakinan nak buat apa2 kan. 
Kalau laa ada kulit yang berjerawat, kusam dan kasar plak boley buat kita rasa
 rendah diri dan of course laa rasa stress memanjang. 

gambor paling baru .. 
hasil dr,
Vivix Dan Collogen!

Ummi tidak nafikan, makin kita BERUSIA makan banyak KEDUT ... Orang kata kita nie TAK MUDA selamanya. hehehe. Bak kata orang jugak, kalau dah umur 60 tahun, tak jadi nyer cantek macam 30 tahun... erm, aura negatif macam inilah yng kita perlu kikiskan sket2.

Pada pandangan Ummi. Kita ambek supplement 'yang sesuai' dengan kita bukan sebab nak cantik semata-mata. TETAPI kita ambek untuk menjaga kesihatan kita dalam jangkamasa yang lama. Kita juga nak kelihatan cantik yang sihat supaya nnt kita TIDAK MENYESAL! betul ... supaya kita tidak menyesal sewaktu diusia tersebut. Kita perlu jaga kesihatan kita SEKARANG dan nikmati hasilnya di masa akan datang. Bukan nyer kita JAGA setelah kita menhadapi masalah tersebut. Mungkin masa tuh agak terlewat jugaklah kitakan...

Ummi dah jumpa 'supplement' yang sesuai dengan Ummi. Penjagaan Ummi dari dalam. Cik abam pun dah mengakuinya ... malah dia support Ummi untuk teruskan pengambilan supplement ini ... bukan UNTUNG pada Ummi jew, tetapi untuk Cik Abam jugak! Sapa tak mau isteri kelihatan Anggung, Cergas, Cantik Manawan kan kan kan ... walau pun dah beranak ramai ...

Capture : Nov 2014 : ISTILAH ANAK RAMAI : Hehehe

                                        JOM kiter tgh produk SHAKLEE HEBAT nie ...


Penemuan Revolusioner oleh Shaklee


                              Fakta tentang Vivix® Botanical Beverage Mix 
  • melambangkan penemuan revolusioner dalam bidang khasiat pemakanan polifenol.
  • mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri iaitu Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. 
Polifenol ialah kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaaan sel.
  • Serba asli. Bakal dipatenkan. Kandungan utama telah diuji secara klinikal. Eksklusif untuk Shaklee.
  • Keistimewaan Vivix Shaklee
  • Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.  
  • Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.  
  • Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi . Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.
  • Kebaikan Vivix Shaklee


  • Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
  • Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
  • Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
  • Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
  • Membantu merawat penyakit parkinson
  • Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
  • Meningkatkan kesihatan imum badan
  • Menggalakan kesihatan keseluruhan
  • Bagaimana VIVIX membantu melawan PENUAAN?
Didalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisme penuaan iaitu dengan cara :
  • Melindungi dan membaiki sellular DNA
  • Memberi impak positif kepada proses pengawalan genetik
  • Menggalakkan biogenesis ( pembentukan baru ) mitochondria
  • Melambatkan pembentukkan protin AGE (Advanced Glycation End products)



Fakta tentang Shaklee Collagen Powder :-
  • suplemen kolagen tercanggih yang mengandungi 4,000mg ekstrak Kolagen RSS (Red Snapper Scale) proprietari yang tulen dan berkualiti tinggi daripada sisik ikan merah. 
  • Kolagen Shaklee mempunyai molekul yang amat ringan, lebih kurang 1,000 Dalton*, menyebabkannya mudah diserap oleh tubuh bagi merangsang sintesis kolagen pada lapisan dermis.
  • kolagen shalee dirumus dengan tujuh bahan utama termasuk ekstrak biji Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B.
  • mudah larut dan boleh dicampurkan ke dalam makanan dan minuman kegemaran. Setiap sajian dibungkus dalam paket berasingan untuk pengambilan pada bila-bila masa dan di mana sahaja.
  • Berat molekul kolagen diukur dalam Dalton.
  • Bila waktu paling sesuai ambil Collagen Powder Shaklee? Waktu yang paling sesuai ambil Collagen Powder Shaklee ialah ketika perut kita kosong supaya kadar serapan pada tahap yang optimum. Awal pagi atau malam before tidur. Collagen Powder Shaklee ni dalam bentuk serbuk, kita boleh bancuh dengan jus oren ka, ESP ka, milo ka. Pilihan Ummi Xslim KOKO.
  • Kebaikkan :-



Testimonial dari Ummi sendiri jew ...

KULIT MUKA YG TEGANG, AWET MUDA DAN PINKISH



Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


SEHARI SATU SUDU SAHAJA


BELI 6 PERCUMA SATU LG BOTOL VIVIX
PERCUMA KEAHLIAN BERNILAI RM75
HARGA TERMASUK POSTAGE
REBET BELIAN


Jazakallah Hukhaira
(Tuhan jua yg membalasmu dgn kebaikan di dunia dan akhirat)
  
Shaklee Independent Distributor 
[ID No:919146]
Jomlah hubungi Anish Azizul untuk dapatkan Detail Mengenai Produk-produk Shaklee! dapatkan khidmat konsultansi PERCUMA! Mendapatkan konsultansi ISTIMEWA! Pilih laa nk Call ke, Msg ke, Whatssap ke, Email ke, di talian 019 3293235 atau emel allaarief@yahoo.com
 
         

Post a Comment

Assalamualaikum ... Hari nie CikLaa ada laa gosip2 di opis. Pasal apa? Pasal nak awek muda. Hehehe. Ada seorang Boss tue, dia ada bagi...